ST: Čchi kung a taichi senioři/Lenka Ryšková

KDY: středa 11.00 - 12.00/12.30 (hodinu cvičíme, pak 30 min pijeme čaj)

 

 

 

Cena: 60 Kč za lekci, předplatné 500 Kč/10 lekcí


lektorka

Lenka Ryšková

 

Kontakt: 606 643 873,  kurzy@tai-ji.cz

cvičení podporuje


Chcete vyzkoušet něco nového pro zdraví a dobrý pocit?
Vyzkoušejte čchi kung a taichi - cvičení, která se v Číně praktikují po staletí
jako ověřené zdravotní techniky:
- snižují krevní tlak
- uvolňují stres a vyklidňují mysl
- pomáhají dobré struktuře a dobrému držení těla
- uvolňují klouby, působí proti artritidě
- posilují imunitní systém
- zlepšují rovnováhu

 

Čchi kung je cvičení pomalých pohybů, které kombinujeme s vědomým dýcháním a soustředěním mysli. Koordinace pohybů, relaxace a práce s dechem pomáhají tělu uvolňovat tendence ke strnulosti, vracejí kloubům flexibilitu a harmonizují mysl. "Energeticky učesanému" tělu se lépe spí a všechny vnitřní orgány mají lepší podmínky ke svému fungování. Popořit ledviny, prokrvit končetiny, protáhnout šlachy a svaly hrudníku a zad potřebujeme dnes snad všichni.

 

V Číně se léčebné cviky čchi kungu používají jako podpůrná praxe při rekonvalescenci po nemoci, po operaci a samozřejmě jako prevence a podpora dobrého zdraví. Kouzlo účinnosti není ve složitosti cviků, naopak - cviky jsou vesměs jednoduché, je však důležité je cvičit pravidelně, ideálně každodenně. Dobrá zpráva je, že se snad po cvičení budete cítit dobře, takže Vaše tělo bude mít chuť se ke cvičení vracet.
Lékařské studie potvrzují, že cvičení čchi kungu a taichi výrazně zlepšují koordinaci a rovnováhu, a tím zmenšují riziko pádů a úrazů zapříčiněných fyzickou neobratností.